ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις: Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε σκουλαρίκια Σε περίπτωση αλλαγής τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος (το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής), γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του.

Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή. Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το dyostore.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω το προϊόν και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή του.

Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.

Σε περίπτωση που το πακέτο επιστραφεί και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω email:info@dyostore.gr ή στο τηλέφωνο 2310508052